Kasutustingimused

1.  Tööaja arvestus

Töö algab FastMove’i kontoris aadressil: Parda 4, Tallinn, 10151.

Töö lõpeb FastMove’i kontoris aadressil: Parda 4, Tallinn, 10151.

Minimaalne tasu – 1 tund.

Pärast esimest tundi arvestatakse aega 15-minutilise täpsusega.

Teenuste tellimisel väljaspool linna lisandub lisatasu kilomeetri kohta, sõltuvalt kliendi valitud transpordist.

Kõikidele hindadele lisandub käibemaks.

2.  Broneerimine ja tühistamine

Kui broneering tühistatakse või seda muudetakse vähem kui 24 tundi ette teatades, on FastMove’il õigus nõuda tühistamistasu esimese kokkulepitud töötunni eest.

Teenuse tühistamine on võimalik ainult e-posti teel info@fastmove.ee, telefoni teel +372 59999980 või kohapeal Parda 4 kontoris.

3. Makse

Eraisikud – tasumine sularahas kohapeal. Kui meie töötajad kaupa maha ei laadi, tuleb tasuda enne kauba autosse laadimist.

Juriidilised isikud – tasumine sularahas kohapeal või arvega.

Partnerid – kokkuleppel.

4. Töökoormus

Teenuse tellimisel palume esitada võimalikult täpne kirjeldus transporditavatest esemetest, et säästa nii teie kui ka meie aega ning saada võimalikult kiire hinnapakkumine. Näiteks: 1 riidekapp, 1 madrats (100×250), laud ja 6 tooli, 6 sahtlit köögitarvetega, televiisor, 20 sahtlit riietega koos suure kummuti, külmiku ja pesumasinaga.

Palun märkige ka:

  • Kas soovite, et pakime ise teie asjad – ainult mööbli või ka kõik muud esemed?
  • Kas soovite osta kolimiskaste ja kas pakkematerjalid tuleks tarnida enne kolimist?
  • Kas vajate mööbli kokkupanekut või lahtivõtmist?
  • Kas soovite, et me viiksime ära või taaskasutaksime teie vana mööbli?
  • Sõltumata sellest, kas mööbel tuleb ajutiselt või pikemaks ajaks ladustada?
  • Kas on tavapärasest raskemaid esemeid (nt antiikmööbel, klaver, seif), mis vajavad erilist kaitset?

5. Kauba transpordi tellimuse esitamine

Tellimuse esitamisel andke võimalikult palju üksikasju:

Piirkond, kust kaup peale võetakse ja kuhu see toimetatakse.

Kui kaugele tuleb kaupa kanda, mitmendal korrusel see asub jms.

See aitab valida igaks tööks sobivaima kvalifikatsiooniga töötaja, säästes nii aega kui ka raha.

6. Töömahu suurendamine või muutmine

Kolimisteenuste mahus saab muudatusi teha vähemalt 24 tundi enne töö algust.

Kui uute tellimuste tõttu ei ole võimalik suuremat töömahtu kohe teostada, lepime kokku tööde jätkamise aja.

7. Pakendamise ja märgistamise teenused

Teisaldatavad ja transporditavad kaubad peavad olema korralikult pakendatud kas meie meeskonna või kliendi enda poolt.

Kui kaup on enne kolimist pakendamata – st klient pakib ise või keeldub pakkimisest –, ei vastuta transpordifirma mustuse, kriimustuste, vigastuste ega muude kahjustuste eest.

Kui soovite, et FastMove pakiks teie asjad, andke meile sellest eelnevalt teada, et saaksime kaasa võtta vajalikud pakendid ja pakkematerjalid.

8. Garantii

Meie ettevõte vastutab kogu transporditava kauba eest ainult juhul, kui meie töötajad on selle ise pakkinud, peale ja maha laadinud.

Kui kauba laadib peale klient ise, vastutab ta selle eest ise (välja arvatud juhul, kui auto satub liiklusõnnetusse).

9. Mööbli kokkupanek ja paigaldus

Tellimuse esitamisel palume esitada võimalikult täpne teave:

  • Mööblitootja.
  • Müüja toote- või toodete leht.
  • Seinatoodete puhul teave seina tüübi kohta (nt kivi, topeltkrohv jne).
  • Kui mööbel tuleb seinale kinnitada, andke sellest aegsasti teada, et saaksime kaasa võtta vajalikud tööriistad ja seadmed.Mööbli olemasolu kohapeal või selle kohaletoomise või tõstmise vajadus.

Palun jätke paigaldamiseks võimalikult palju ruumi – see võimaldab meie meeskonnal töötada kiiremini ja tõhusamalt.